سوال و جواب

جواب هر سوالی

سوال و جواب

جواب هر سوالی

آپارتمان نقلی در تهران چند؟

این روزها شاهد افزایش روز به روز ارز هستیم با بالارفتن قیمت دلار قیمت خونه‌ها نیز بالاتر می‌رود. بعد ازعید با شیوع ویروس کرونا قیمت ملک و زمین در تهران اوج گرفت. بسیاری از مردم ساکن تهران مجبور به کوچ و حاشیه نشینی شدند. حالا برای اینکه قیمت یک آپارتمان نقلی را بدانید از مقاله سایت آکاس که ۵ محله تهران را مورد بررسی قرار داده و قیمت‌ یک واحد ۵۰ متری را درآورده را برای شما به اشتراک بگذارم. 

آپارتمان ۵۰ متری در محدوده خیابان پیروزی

در محدوده خیابان پیروزی که بین منطقه ۱۳ و ۱۴ شهرداری تهران است و از محله‌های مهم در شرق تهران، آپارتمان ۵۰ متری را می‌شود از حدود قیمت یک میلیارد و ۲۰۰ تا یک میلیارد و ۴۰۰ خرید. بین بعضی محله‌ها با بقیه فاصله قیمت نسبتا زیادی بود که ما متوسطی از قیمت مسکن در این منطقه را پیدا کردیم. ضمن اینکه

چون ساخت‌وساز در این محله زیاد بوده انتخاب‌های زیادی هم طبعا پیش روی شماست.

برای رهن و اجاره هم اگر قصد دارید در این محدوده ساکن شوید بهتر است بدانید که مبلغ رهن رقمی بین ۸۰ تا ۱۴۰ میلیون تومان باید داشته باشید و قادر باشید ماهیانه مبلغ ۱ تا ۲ میلیون تومان هم اجاره پرداخت کنید. که این مبلغ اجاره با توجه به مبلغ رهن در نوسان خواهد بود.

آپارتمان ۵۰ متری در منطقه منیریه

در منطقه منیریه که جنوب تهران است و جزو محلات قدیمی و اصیل محسوب می‌شود، برای خرید یک آپارتمان ۵۰ متری ۵ سال ساخت باید بودجه‌ای در حدود  یک میلیارد و ۲۰۰ تا یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کنار بگذارید. در این منطقه که در محدوده طرح ترافیک شهری هم هست، برای اجاره همین واحد مسکونی باید ۶۰ تا ۷۵ میلیون تومان به عنوان رهن داشته باشید و مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ تا یک میلیون و ۷۰۰  هزار تومان هم بپردازید.

آپارتمان ۵۰ متری در منطقه سردار جنگل

منطقه سردارجنگل اما از آن جاهایی است که قیمت‌های عجیب و متفاوتی دارد. اگر از آپارتمان‌های لوکس بگذریم که مشتری خاص خودشان را دارند، به یک قیمت قابل توجه یعنی متری حدودا ۳۰ تا ۳۶ میلیون تومان برای خرید می‌رسیم. در این منطقه خرید یک آپارتمان ۵۰ متری، حدود یک میلیارد و ۵۰۰ تا یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برایتان تمام می‌شود. برای رهن و اجاره هم مبلغ ۱۵۰ تا ۱۸۰ میلیون تومان باید برای رهن در نظر بگیرید و برای اجاره هم ۱ تا ۲ میلیون کنار بگذارید.

آپارتمان ۵۰ متری در محدوده میرزای شیرازی

محدوده میرزای شیرازی در منطقه ۶ شهرداری واقع است و مختصات جغرافیایی جالبی دارد که منطقه را به محدوده‌ای مرکزی تبدیل کرده است. به خاطر قدمت این منطقه هم هست که بیشتر آپارتمان‌ها قدیمی و بالای ۱۵ سال ساخت هستند و تقریبا پیدا کردن آپارتمان نوساز با متراژ مورد نظر ما جستجوی بیشتری را نسبت به سایر محلات می‌طلبد. در این منطقه برای خرید یک آپارتمان ۵۰ متری باید حدود یک میلیارد و ۵۰۰ تا یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه کنید. مبلغ رهن در این منطقه مبلغ قابل قبول‌تری نسبت به سایر محلات است و برعکس مبلغ اجاره در اینجا مقداری از سایر نقاط بالاتر است. اگر ۵۰ تا ۷۵ میلیون تومان برای رهن و ۳ تا ۵ میلیون تومان هم برای اجاره ماهیانه در نظر گرفته باشید، این منطقه ایده‌آل شما خواهد بود.

آپارتمان ۵۰ متری در محدوده هروی

منطقه هروی هم که دیگر نیاز به معرفی ندارد. این منطقه  از شمال به اتوبان بابایی و همت، از شرق به اتوبان امام علی، از غرب به خیابان شریعتی و از جنوب به اتوبان رسالت ختم می‌شود. غیر از این‌ها هروی به اتوبان صیاد هم راه دارد و دسترسی‌اش به مترو راحت است. برای خرید آپارتمان ۵۰ متری مورد نظرتان در این منطقه باید مبلغی حدود یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تا ۲ میلیارد تومان داشته باشید. اگر در فکر خانه‌ای استیجاری در این منطقه هستید هم باید مبلغ ۱۰۰ تا ۲۰۰میلیون تومان را برای رهن و مبلغ ۲ تا ۵ میلیون تومان را برای اجاره اختصاص دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد