سوال و جواب

جواب هر سوالی

سوال و جواب

جواب هر سوالی

گشت و گذار در قیمت‌ انواع میوه‌های پاییزی

پاییز از راه رسیده و به جز زیبایی‌های بصری که دارد با خودش رنگ و طعم خاصش را همراه آورده است. میوه‌های پاییزی مثل خیلی چیزهای دیگر هم خودشان تنوع دارند و هم قیمت‌هایشان. سایت آکاس مدیا میانگینی از قیمت هر نوع میوه را اعلام کرده است.

گل میوه‌های پاییزی یعنی انار در بازار دارای قیمت‌های مختلفی است. در حالی که قیمت ۱۸۵۰۰ تومان هم برای انار ذکر شده اما در برخی سایت‌های آنلاین می‌توان انار را با تخفیف با قیمت ۱۲۵۰۰ تومان هم خریداری کرد.

نارنگی که طرفداران زیادی هم دارد این روزها در بازار قیمتی در حدود ۱۳۰۰۰ تومان دارد. این میوه محبوب را می‌توانید هم در فروشگاه‌های آنلاین خرید میوه با قیمتی در حدود ۹۰۰۰ تومان و هم در میوه‌فروشی‌ها به وفور مشاهده کنید. خرمالو این میوه مفید با قیمتی در حدود هر کیلو ۱۸۵۰۰ تومان عرضه می‌شود. میوه دیگری که پاییز مهمان خانه‌هایمان می‌شود انگور است. انگور رطبی و انگور بی‌دانه قرمز هر کدام با تخفیف کیلویی ۱۴۰۰۰ تومان عرضه‌می‌شوند. اما اگر بخواهید در بازار و بدون تخفیف انگور بخرید باید از قرار هر کیلو حدود ۱۹ تا ۲۳ هزار تومان هزینه کنید. لیمو شیرین هم که در استقبال از سردی هوا دیگر باید جزو خریدهای پاییزی‌مان باشد با قیمتی در حدود ۱۷۹۰۰ تومان در هر کیلو به فروش می‌رسد. اما خوب در برخی سایت‌ها که تخفیف خوبی برای خرید آنلاین در نظر گرفته‌اند، قیمت هر کیلو لیموشرین ۱۰۵۰۰ تومان هم اعلام شده است.

پسته تازه هم این روزها بازار داغی دارد. هر ۲۰۰ گرم پسته را می‌توانید با قیمت ۱۹۸۰۰ تومان بخرید. گلابی هم که شاه میوه‌هاست بدون تخفیف ۲۱۳۰۰ تومان و با تخفیف در خریدهای آنلاین ۱۵۰۰۰ تومان در هر کیلو به فروش می‌رسد. پرتقال که این روزها هنوز خیلی فراوان نشده و بیشتر حالت نوبرانه دارد با قیمتی در حدود ۱۸۹۰۰ تومان به فروش می‌رسد. پرتقال در سایت‌های خرید آنلاین تا دو هزار تومن زیر این قیمت عرضه شده است. هلو دیگرمیوه‌ای که بازمانده تابستان به حساب می‌آید و دیگر دارد روزهای آخر حضورش در بازار را سپری می‌کند و قیمتی در حدود ۱۳۰۰۰ تومان دارد. سیب هم در انواع مختلف این روزها در بازار موجود است. سیب گلاب هر کیلو ۱۳۰۰۰ تومان، سیب سبز هر کیلو ۲۲۰۰۰ تومان و با تخفیف ۱۵۰۰۰ تومان، سیب زرد درجه یک ۱۶۵۰۰ تومان و با تخفیف ۱۳۷۰۰ تومان و سیب قرمز کیلویی ۱۷۶۰۰ تومان و با تخفیف آنلاین ۱۲۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

اگر طرفدار گردوی تازه هستید هم بد نیست بدانید گردوی تازه با پوست سبز کیلویی در حدود ۳۳۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.
اما وقتی صحبت از نوبرانه پاییز می‌شود، نباید از لبو و شلغم غافل شد. این دو گرچه میوه نیستند و جزو دسته سبزیجات به حساب می‌آیند اما از حالا تا آخر زمستان به نوعی مهمان آشپزخانه‌هایمان می‌شوند تا بلکه سپر دفاعی طبیعی در برابر بیماری‌های فصل باشند. لبو با قیمتی در حدود کیلویی ۹۰۰۰ تومان و شلغم با قیمتی در حدود ۱۰۰۰۰ تومان در بازار موجودند. البته اگر بخواهید از سایت‌های خرید آنلاین کمک بگیرید هر کدام از این دو را با با دو هزار تومان زیر قیمت ذکر شده می‌توانید تهیه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد