سوال و جواب

جواب هر سوالی

سوال و جواب

جواب هر سوالی

مظنه سوئیت‌های ۳۰ تا ۴۰ متری در ۵ منطقه تهران

در شرایطی که قیمت‌ خرید و اجاره خانه در تهران هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود و بسیاری قدرت خرید خود را برای یک منزل مناسب از دست می‌دهند، آپارتمان‌هایی با متراژ کم هم وجود دارند که می‌شود با قیمتی پایین‌تر آنها را تهیه کرد. سوئیت‌های ۳۰ تا ۴۰ متری هم مناسب یک زوج تازه ازدواج کرده هستند و هم برای فردی مجرد می‌توانند سکونتگاه مناسبی باشند. مقالهٔ که سایت آکاس مدیا منتشر کرده است را برای شما به اشتراک میگذارم.

سوئیت در منطقه تهرانپارس

تهرانپارس که در منطقه شمال شرقی تهران قرار گرفته چون به بوستان‌‌های شرقی پایتخت همچون سرخه‌‌حصار و پارک ملی خجیر نزدیک است، دارای آب و هوای مطبوعی است. تهرانپارس به دو بخش شرقی و غربی تقسیم می‌شود. برای اجاره یک سوئیت ۴۰ متری در منطقه تهرانپارس غربی باید ۴۰ میلیون تومان به عنوان رهن داشته باشید و از طرف دیگر قادر باشید ماهیانه ۱ میلیون تومان هم اجاره پرداخت کنید. برای خرید سوئیت ۳۵ متری در این منطقه باید مبلغی در حدود ۹۰۰ میلیون تومان پرداخت کنید.

سوئیت در منطقه نظام‌آباد

محله نظام‌آباد از شمال به مجیدیه و رسالت، از شرق به نارمک و وحیدیه، از جنوب به محله امام حسین و از غرب به محله خواجه نظام و پلیس محدود است. در قدیم چون نظامیان ارتش شاهنشاهی در این محدوده حضور داشتند این منطقه به نظام‌آباد معروف شد. اما مزیت این محدوده نزدیک بودنش به بزرگراه امام علی است که دسترسی‌اش را به شمال و جنوب راحت‌تر می‌کند. یک سوئیت ۴۰ متری قدیمی‌ساز را در این منطقه می‌توانید با رهن ۱۸ میلیون تومان و اجاره ۱ میلیون تومان تهیه کنید. برای خرید چنین سوئیتی هم باید مبلغی در حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان هزینه کنید.

 سوئیت در منطقه شهران

شهران یکی از محله‌های محبوب غرب تهران است که به علت قرار گیری در نزدیکی کوه و آب و هوای خوب آن جز محله‌های پرطرفدار غرب تهران محسوب می‌شود و بسیاری از خانواده‌ها به دلیل آب‌وهوای نسبتا مناسب آن را برای سکونت انتخاب می‌کنند. با توجه به ساخت‌وسازهای گسترده‌ای که در چند سال اخیر در این محله انجام شده، می‌توان گفت بیشتر خانه‌های این محله نوساز هستند. برای رهن و اجاره یک سوئیت ۳۰ تا ۴۰ متری در این محدوده باید مبلغ ۵۰ میلیون تومان به عنوان پول پیش داشته باشید و بتوانید ماهیانه حداقل ۲ میلیون تومان هم اجاره پرداخت کنید. برای خرید یک واحد ۴۴ متری در این منطقه باید یک میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان بپردازید.

سوئیت در منطقه شمیران‌نو

منطقه شمیران‌نو در منطقه ۴ شهرداری تهران واقع است و قدمتی بالغ بر ۱۰۰ سال دارد. این منطقه در گذشته محله‌ای اعیان‌نشین بود که تفرجگاه‌های تابستانی افراد مرفه به‌شمار می‌رفت. محله در کل بافتی قدیمی دارد و تراکم ساختمانی آن فشرده ‌است. مجاورت محله با پارک جنگلی لویزان سبب شده تا شمیران نو آب‌وهوای مناسبی داشته باشد. شمیران نو از طرف شمال به جنگل لویزان، از طرف جنوب به خیابان شهید صبوری از طرف غرب به دیوار نیروی دریایی و از طرف شرق به نارمک شمالی (خیابان هنگام) محدود می‌شود. برای اجاره یک سوئیت ۳۰ تا ۴۰ متری در این منطقه باید حدود ۲۵ تا ۳۰ میلیون تومان پول پیش داشته باشید و قادر باشید ماهیانه بین ۸۰۰ تا یک میلیون تومان هم پرداخت کنید. برای خرید یک واحد آپارتمان نوساز با همین متراژ هم باید متری در حدود ۹ تا ۱۲ میلیون تومان هزینه کنید.

سوئیت در منطقه دیباجی

دیباجی از محله‌های شمالی تهران است که بین قلهک و اختیاریه قرار دارد و توسط بزرگراه صدر به دو قسمت‌ جنوبی و شمالی تقسیم می‌شود. در غرب این خیابان، قیطریه و در شرق آن خیابان اختیاریه قرار دارد. دیباجی‌جنوبی با آب‌وهوای نسبتا خوب و کوچه‌های آرام از مناطق قدیمی تهران محسوب شده و در برخی خیابان‌ها و کوچه‌های آن بافت بومی هم دیده می‌شود. اجاره یک واحد ۳۰ تا ۴۰ متری نه چندان نوساز در این منطقه با حدود ۴۰ میلیون تومان ودیعه و بین ۲ تا ۳ میلیون تومان هم اجاره امکان‌پذیر است. خریدن ‌آپارتمانی با متراژ ۳۰ متر در این منطقه کمی گران تمام می‌شود. یک سوئیت ۳۰ متری نه‌چندان نوساز در این محدوده با قیمتی در حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد